Основними структурними компонентами
професійної діяльності вчителя – логопеда є:
1. Діагностична діяльність.
2. Складання індивідуальних корекційно-компенсаторних планів роботи.
3. Корекційна робота з
виправлення порушень усного мовлення.
4. Надання порад, консультацій батькам, педагогам, залучення родин до активної
практичної співпраці.
5. Співпраця з психологом, вихователями, музичними керівниками, інстукторами з фізичного виховання, медичними працівниками.
6. Участь у різних заходах методичної роботи, самоосвіта.
Пріоритетні завдання логопедичної
корекції:
- подолання порушень усного мовлення;
- розвиток усіх видів мовленнєвої діяльності;
- формування фонетико - фонематичної, лексико - граматичної сторін мови, зв'язного мовлення;
- формування комунікативних умінь;
- розвиток мовленнєвої, загальної та дрібної моторики;
- вироблення навичок свідомого сприймання та розуміння зверненого мовлення;
- розвиток просодичної сторони мовлення (темп, ритм, тембр, сила голосу);
- розвиток психічних процесів (пам’яті, мислення, уваги).
У логопедичній роботі з дітьми широко використовую різні види терапії: казкотерапії, музикотерапія, арттерапії.